سخنرانی 7 نماینده بعد از نطق رئیس جمهور
مطالب روز

خبرگزاری مهر: برخی نمایندگان مجلس از کمیسیون های مختلف قرار است بعد از نطق رئیس جمهور در خصوص مباحث مطرح شده از سوی وی سخنرانی کنند.

بعد از نطق رئیس جمهور در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در روز چهارشنبه قرار است غلامرضا مصباحی مقدم، محمد رضا باهنر، مسعود میرکاظمی، حمید رضا فولادگر، عبا س رجایی، مسعود پزشکیان و عبدالرضا مصری به بیان دیدگاه های خود پیرامون اظهارات وی همچنین نقطه نظرات مجلس درباره مسائل جاری اجرایی کشور بپردازند.

هفته پیش اعلام شد از سوی دولت به صورت شفاهی به اطلاع مجلس رسیده است که محمود احمدی نژاد تصمیم دارد به مدت چهار ساعت در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی حضور یابد و در خصوص موضوعات روز کشور به خصوص مباحث اقتصادی و اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها مطالبی را بیان کند، اما بعد از یک روز از سوی معاون پارلمانی رئیس جمهور اعلام شد احمدی نژاد بین ساعت 10 تا 12:30 به مدت یک ساعت و نیم در صحن علنی سخنرانی خواهد کرد.

هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی نیز روز گذشته با ارسال نامه ای به دولت اعلام کرد هیدت رئیسه با حضور رئیس جمهور برای ارائه نطق خود تنها بین ساعت 8:30 تا 10 موافقت می کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





چهار شنبه 27 دی 1391برچسب:سخنرانی 7 نماینده بعد از نطق رئیس جمهور , :: 7:58 :: نويسنده : s2s m2m

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان sv'vld و آدرس shahinm2m2.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 53
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 56
بازدید ماه : 269
بازدید کل : 80582
تعداد مطالب : 139
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1